Årsmöte 27:e februari 2013

Nu har det åter blivit dags för årsmöte i Göteborgs go-klubb. Mötet kommer att hållas på den vanliga tiden för klubbträffen, dvs klockan 18 på onsdagkvällen. Alla medlemmar som är intresserade av att vara med på mötet är välkomna, det är ett bra tillfälle att få reda på vad klubben har gjort under året och en chans att få vara med att påverka vad klubben kommer att göra under kommande år.

Om man vill komma till klubben och bara spela go som vanligt den 27:e så går det väldigt bra då mötet kommer att hållas lite 'vid sidan av', man behöver alltså inte vara orolig för att tvingas vara med på ett möte eller väljas in i styrelsen eller dylikt om man inte vill. Sekreterare Sandén har utlovat kanelbullar till alla som kommer på årsmötet och vi kommer att försöka hålla mötet kort för att också hinna med att spela go under kvällen.

Bifogat finns förslag på ändring av klubbens stadgar, förslag på dagordning samt övriga dokument till årsmötet.