Stadskamp Göteborg-Oslo den 6:e oktober!

Submitted by admin on Wed, 09/22/2021 - 22:17

Om två veckor, den 6:e oktober, spelar vi en stadskamp mot Oslo goklubb. Vi öppnar klubben 18.00 som vanligt och matchen startar 18.20. Vi sitter tillsammans och bestämmer hur vi skall spela varje drag och de i Oslo gör samma sak. Själva matchen spelas i 'Svenska rummet' på KGS, så även om man inte kan komma till klubben är det möjligt att kika på matchen hemma. Alla som vill är naturligtvis välkomna att deltaga, oavsett spelstyrka.

Årsmöte online 30:e maj

Submitted by admin on Sat, 05/15/2021 - 17:13

Välkommen på årsmöte för Göteborgs goklubb söndagen den 30 maj klockan 14.00. Mötet hålls online på plattformen Discord. (Följ inbjudningslänken https://discord.gg/KkM85hs för att komma till rummet "Svenska gospelare". I kolumnen till vänster finns en röstkanal som heter "Göteborgs goklubb" där mötet kommer att hållas). Anmäl er gärna i förväg om ni vill komma till klubbens epost: gbg.goklubb@gmail.com. Välkomna!

Tillfälligt stängt på Göteborgs goklubb

Submitted by admin on Sat, 11/07/2020 - 17:25

Folkhälsomyndigheten har gått ut med skärpta rekommendationer där man uppmanar alla att inte delta i, eller arrangera, socialt umgänge med andra än de man bor med. Därför har go-klubbens styrelse bestämt att hålla klubben stängd tills vidare. Vi tycker att detta är väldigt tråkigt, och kommer att öppna igen så fort rekommendationerna lättar.

Vänliga hälsningar
Göteborgs go-klubb

Göteborg Open, 5-6 December

Submitted by admin on Tue, 10/27/2020 - 18:47

Göteborg Open kommer i år, på grund av rådande reserestriktioner och trängselrekommendationer, att spelas online. Ambitionen är att hålla turneringen som vanligt så gott det går, med fem ronder Go över två dagar och med meetups och chatrum online för den sociala upplevelsen. Hemsida med info och anmälan finns på: https://gbgopen.com

Årsmöte online 22 augusti

Submitted by admin on Sat, 08/08/2020 - 17:42

Välkommen på årsmöte för Göteborgs goklubb lördagen den 22 augusti klockan 14.00. Mötet hålls i år online på plattformen Discord. Anmäl er gärna i förväg om ni vill komma till klubbens epost: gbg.goklubb@gmail.com. Välkomna!

Mötet hålls på Discord. Följ inbjudningslänken Discordlänk för att komma till rummet "Svenska gospelare". I kolumnen till vänster finns en röstkanal som heter "Göteborgs goklubb" där mötet kommer att hållas.

Julstängt på klubben

Submitted by admin on Sun, 12/22/2019 - 16:26

Klubben kommer att vara stängd i två veckor över jul och nyår. Vi öppnar igen den 8:e Januari och har därefter öppet som vanligt varje onsdag från 18.00 - 21.30.

God jul och gott nytt år!

Öppettider i höst

Submitted by admin on Wed, 08/07/2019 - 14:22

Från och med i kväll är klubben öppen igen efter sommaruppehållet och vi planerar att hålla öppet varje onsdag kväll till och med den 18:e December. Tiden är som vanligt 18.00 - 21.30 och platsen är klubblokalen på skolgatan. Varmt välkomna!