Klubbmästerskap den 14:e maj 2017

Göteborgs go-klubb bjuder härmed in till årets klubbmästerskap söndagen den 14:e maj 2017. Vi håller till i vår vanliga spellokal på Skolgatan 21.

Priser:
1:a pris: Titeln klubbmästare 2017, en fin pokal, presentkort hos Gobutiken + gratis inträde till Göteborg Open 2017.
2:a pris: Presentkort hos Gobutiken + gratis inträde till Göteborg Open 2017.
3:e pris: Gratis inträde till Göteborg Open 2017.

Kostnad:
Turneringen är gratis för alla medlemmar. Icke medlemmar kan lösa medlemskap i klubben, vilket går att göra på plats för 200 SEK för 2017, och då delta i turneringen. Vänligen anmäl dig i förväg, även om du löser medlemskap på plats, då det underlättar registreringen och garanterar att vi har utrustning åt alla. Anmälan görs längst ner på denna sida.

Format:
Planen är 5 ronders MacMahon med 30 min huvudtid och 3x30 sekunder byo-yomi. Beroende på antal deltagare så kan vi ändra formatet om vi känner att t.ex. "alla möter alla", eller ett annat antal ronder, fungerar bättre. Detta bestäms på plats under registreringen.

Schema:
10:30 - 11:00 Registrering och lottning
11:00 Rond 1
12:30 Rond 2
14:00 Lunch
15:00 Rond 3
16:30 Rond 4
18:00 Rond 5

Vid frågor skicka ett mail till gbg.goklubb@gmail.com. Vi bjuder på kaffe, te och enklare fika under turneringen.

REDAN ANMÄLDA

ANMÄLAN:

Om du inte har en officiell ranking så fyll i den du tror ligger närmast. Ranken på KGS brukar stämma ganska bra.