Klubbmästerskap den 6:e maj 2018

Göteborgs go-klubb bjuder härmed in till årets klubbmästerskap söndagen den 6:e maj 2018. Vi håller till i vår vanliga spellokal på Skolgatan 21. Turnering är gratis för medlemmar och vi bjuder på kaffe, te och enklare fika under turneringen.

Priser:
1:a pris: Titeln klubbmästare 2018 + gratis inträde till Göteborg Open 2018
2:a pris: Gratis inträde till Göteborg Open 2018

Kostnad:
Turneringen är gratis för alla medlemmar i Göteborgs go-klubb. Medlemskap kan lösas på plats och kostar 200 SEK för 2018. Vänligen anmäl dig i förväg, även om du löser medlemskap på plats. Det underlättar registreringen och garanterar att vi har utrustning åt alla. Anmälan görs längst ner på denna sida.

Format:
Planen är 4 ronders MacMahon med 30 min huvudtid och 3x30 sekunder byo-yomi. Beroende på antal deltagare så kan vi ändra formatet om vi känner att t.ex. "alla möter alla", eller ett annat antal ronder, fungerar bättre. Detta bestäms på plats under registreringen.

Schema:
10:30 - 11:00 Registrering och lottning
11:00 Rond 1
12:30 Rond 2
14:00 Lunch
15:00 Rond 3
16:30 Rond 4

Vid frågor skicka ett mail till gbg.goklubb@gmail.com.

REDAN ANMÄLDA

ANMÄLAN:

Om du inte har en officiell ranking så fyll i den du tror ligger närmast. Ranken på KGS brukar stämma ganska bra.